$ads={1}
Vil du sammen med oss skape kundeopplevelser i verdensklasse? Kundeservice, TINE Gruppa
Om stillingen
TINE har en helt spesiell plass i den norske folkesjela og våre produkter har vært med på å skape titusenvis av minner i snart 100 år. Det er en arv som forplikter!
TINE Kundesenter er hjertet i TINE og vi samarbeider daglig med avdelinger på tvers av hele selskapet. Det betyr at du som kundekonsulent får unik innsikt i alle aspekter av driften, samtidig som du vil bygge deg et stort internt nettverk. Kundesenteret har et innovativt og dynamisk miljø preget av et sterkt kundefokus. Vi har ambisjoner om at vi hver eneste dag skal være litt bedre enn i går og hele tiden skape økt verdi for kunden og TINE, og ikke minst for eierne våre - de norske melkebøndene.
Kundeservice 1. linje er en av fire avdelinger i Kundesenteret. Hverdagen vår består i å håndtere innkommende henvendelser fra alle våre kunder via telefon, mail og chat. Innsalg av produktnyheter og konsepter, samt annet mersalg er en svært viktig del av alle våre kundedialoger.
Nå søker vi etter en ny kollega til avdelingen. Som kundekonsulent blir din viktigste oppgave å gjennomføre kundesamtaler på en effektiv og god måte, med fokus på å avdekke kundens behov. For å lykkes må du være fleksibel, serviceinnstilt og trives med en hektisk hverdag. Du motiveres av mål og tar selv eierskap for å nå målene ved å være selvgående og ansvarsfull. Ikke minst er du en som bidrar til at arbeidsplassen er et godt sted å være.
Vil du bli med oss å skape et mer levende Norge?
Nøkkelinformasjon
Arbeidsoppgaver
- Gjennomføre kundesamtaler og salgsaktiviteter på en effektiv og god måte i alle TINEs kanaler per telefon, mail, chat og via andre digitale verktøy
- Avdekke kundens behov og sikre innsalg og mersalg av TINE-produkter
- Løse flest mulig henvendelser i første kontakt
- Internt samarbeid, eierskap og oppfølging av saker
- Bidra til forbedringer i TINE ved å formidle innsikt og tilbakemeldinger fra kunder og brukere
- Ta initiativ til forbedringer i Kundesenteret, for å effektivisere interne prosesser og redusere tid brukt på unødvendige aktiviteter
- Bidra til et godt samarbeid og godt arbeidsmiljø med kollegaer i egen og andre avdelinger
Kvalifikasjoner
- Høyere relevant utdannelse på minimum bachelornivå, relevant erfaring kan kompensere for manglende utdanning
- Svært gode kommunikasjonsevner både skriftlig og muntlig, norsk og engelsk
- Erfaring fra kundeservice og salg via digitale kanaler er en fordel
- Svært god systemforståelse og evne til å sette deg raskt inn i relevante verktøy
- Erfaring fra Microsoft Dynamics 365 vil være en fordel
Personlige egenskaper
- Du har gode samarbeidsevner, både med kollegaer og kunder
- Du trives svært godt med kundedialog på telefon og via digitale arbeidsverktøy
- Du motiveres av mål og resultater
- Du tar ansvar for egen utvikling og evner å tilegne deg relevant kompetanse, samt deler av din erfaring og kunnskap
- Du er serviceinnstilt og har evne til å bygge tillit og relasjoner
- Du er nysgjerrig, løsnings- og forbedringsorientert
- Du evner å takle høyt arbeidstempo og omstiller deg raskt
- Du liker å ha det gøy på jobb og bidrar til at arbeidsplassen er et godt sted å være
Vi tilbyr
Her blir du del av et trivelig arbeidsmiljø med tverrfaglig samarbeid og dyktige kollegaer som brenner for sitt fag og gjerne vil dele kunnskap og erfaringer.
Arbeidssted er på Kalbakken, en 10 minutters togtur fra Oslo sentrum. Her har vi hyggelige og nyoppussede lokaler med fullt utrustet treningsrom og god kantine.
Vi tilbyr også gode forsikringsordninger, og en av Norges beste pensjonsordninger.
Høres dette interessant ut? Ta gjerne kontakt med Stine Rødelv, Leder 1. linje hos TINE Kundeservice, på telefon 90943340, for en uforpliktende og konfidensiell prat, eller søk i dag ved å sende søknad og CV via vårt elektroniske rekrutteringssystem. Relevante attester og vitnemål legges ved elektronisk.
I forkant av ansettelse vil det kunne bli foretatt en bakgrunnssjekk for å verifisere opplysninger som fremgår av CV og tilgjengelig dokumentasjon. Bakgrunnssjekken er tilpasset stillingens karakter og gjennomføres etter samtykke fra aktuelle søkere. Nærmere informasjon vil bli gitt.
Adresse: Bedriftsveien 7, 0950 Oslo, Norge
Kontaktinformasjon
Om arbeidsgiveren
TINE Gruppa er en av Norges største næringsmiddelbedrifter og leverandør av kjente merkevarer som Jarlsberg, Norvegia, Biola, YT og TINE Yoghurt. TINE eies av litt over 9000 melkebønder i samvirke, og vår forretningsidé er å foredle rene og naturlige råvarer til god og sunn mat. Det skal vi gjøre i nært samspill mellom natur, landbruk, forbrukere og handel. TINE har meierier over hele landet i tillegg til flere norske og utenlandske hel- og deleide datterselskaper, som bl.a. Diplom-Is, Fjordland, Wernersson Ost i Sverige, Norseland i USA og Storbritannia, samt TINE Irland. TINE Gruppa har ca. 5300 ansatte og en omsetning på nærmere 25 milliarder kroner.